fjortonde i fjärde

Jag är verkligen en kock, har nyss gjort kyckling & mos ;) Måste ju ha matlåda tills imorgon när ja är ute på marieberg.
Idag får jag göra lite bekännelser, har varit & lekt i lekparken vid kvarndammen. Men det var helt tillåtet att leka idag eftersom min lillasyster var med ! Annars kan det se lite dumt ut..
Imorgon är sista dagen att skicka in till högskolan .. Ursch vilken press man börjar få nu.
Efter jobbet imorgon ska jag lämna tillbaka bilen & sen rida Doolie en stund, blir inte alls hårt eftersom det är tävling på lördag & då behöver han ha energi.
Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

synd att kulan på zakopanes mage förstör bilden, annars var den väldigt snygg ;)

2009-04-15 @ 19:02:28
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0