Helgen

I fredags blev det jätte trevligt med grillning hos Björn ! Sedan tog jag mig en snabb 3 timmars sömn hemma hos farmor & farfar innan det var dags att gå upp för att åka ner på tävling. Klockar 3 på natten fick vi gå upp ! :)
Riktigt bra väder fick vi iaf !
Sarah & jag hade jättetrevligt ute i skogen när vi åkte bil men tyvärr klarade inte Nova första grind utan blev utesluten. Så blev hemfärd mycket tidigare än väntat.
Då ringde jag till J & då bestämde vi oss för att ha lite mys när jag kom hem, jaa tjena ! Becca var trött som en gris & somnade när J åkte i väg till Maxi för att handla godsaker ! Vilken super flickvän jag är ! :)

Inte länge kvar till man slutar skolan, jag kommer bara tillbaka en snabbis till skolan efter praktiken & sen tar jag studenten ! Elin hade hämtat ut våra mössor idag !!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0