Hemligheten

Den lilla hemligheten som jag har är att innan jag tar studenten så kommer jag sluta jobba på Ica. Jag har sagt upp mig :) Vet att det låter konstigt kanske men jag har ska hålla på med ett annat jobb ! ;)
J & jag åt nyss kyckling, hemma gjord klyftpotatis, tzatsiki & potatissallad. Jag är verkligen en höjdare när det gäller mat !
Imorgon är jag ledig vilket är väldigt skönt för sen kommer jag förmodligen inte vara ledig förens i mitten av V.18 om jag har oflyt eftersom jag måste få ihop det med både praktiken & jobbet. Synd att det inte fanns fler timmar på mitt dygn !

Sen får jag väl lov att berätta att även om jag kommer sluta jobba på Ica så kommer ändå inte drömmen om att få göra en reklamfilm med Ica-Stig försvinna. Tänk Ica-Stig & Ica-Becca, jag skulle kunna vara hans barnbarn som kommer till affären för att sommarjobba & sen slutar det med att jag är nya Ica-chefen på reklamen :)
Jajja drömma får man ju alltid göra !
Ni kan ju kolla på
Ica, där kan ni kolla på alla reklamsnuttar som finns. Ibland är jag rastlös & då kollar jag igenom alla, man får sig att ett gött skratt !

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

haha vad söt du är Ica-Becca :D

2009-04-05 @ 16:46:17
URL: http://frokenmarkvardig.blogg.se/
Postat av: Jansson

hahha!! där satt den becca!´faan va grymt om drömen skulle bli sann :P

2009-04-09 @ 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0