Låååångfreda !

Idag skulle jag sovit länge för jag var ledig.. tyvärr har man är jävlig pojkvän som glömde stänga av alarmet på sin mobil ! Det ska han få igen för iaf någon gång =)
Har varit ute & ridit med Anette idag, var helt underbart väder ! På lördag är det hästtävling :)
Imorgon är det jobb som gäller & sen ska jag åka till Molkom för där är jag bjuden på middag. Just nu är min käre pojkvän & hämtar mat från Valentino som jag, han & Björn ska äta. Först skulle vi göra fin mat men ångrade oss snabbt sen när Elin inte skulle vara med :)

Som sagt så är det tävling på lördag & det kanske är någon som vill med & vara hinknisse? Tävlingen är i Kristinehamn så det är nära.
Glad påsk föresten !

Puss

Här är en tävlingsbild från förra året.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hon heter Jennifer och är från filipstad och hon är 19 tror ja...

2009-04-11 @ 14:11:45
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Postat av: Louise

ååh, ska du till den tävlingen... jag skulle vara funktionär då, men det sket sej för jag har så mkt prov nu. :(

men den 24e maj, ska du på tävling då?:) <3

2009-04-11 @ 15:37:39
URL: http://louisenystrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Tur att ni fick lite pizza tycker jag ;D haha ! Tar gärna igen den "fina" maten en annan dag :D

2009-04-12 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0