sextonde i fjärde

J är påväg & hämtar mat ! Yeea, man måste ju unna sig att slippa göra mat någon dag :)
Igår skulle jag ju söka till högskolan men sidan hade ju kraschat så det var inte så lätt. Sökte idag efter praktiken massa utbildningar så får man väl se om man kommer in & om man vill plugga flera år till .. Livslångt lärande vet ni !
"I ungdomen lär vi, när vi blir vuxna förstår vi"
Kanske ska satsa på att bli hemmafru istället =) Eller om Elin kommer igång med sitt företag så kan ju hon anställa mig !
Imorgon är jag ledig men ska förhoppningsvis träffa Torbjörn & sen till badhuset & stallet för att göra i ordning till tävlingen på lördag :)
Ha en trevlig kväll !
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag lovar, när jag har en årslön på miljoner ska jag dela dom med dig .. och du behöver inte ens jobba, jag DELAR dom med dig :D

2009-04-16 @ 22:38:57
URL: http://frokenmarkvardig.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0