sjunde i fjärde

J är ju schysst, vi skulle handlade igår & så ställde han bilen på handikapp. Då sa jag ju så klart att här får du väl inte stå fattar du väl ! Men han svarade bara Becca, du är med i bilen så då är det tillåtet förstår du :)
Snart kommer min studentmössa & kläder som Elin ska hämta åt mig! Inte alls många skoldagar kvar efter jag kommer tillbaka till praktiken tills det är studenten !
Idag handlade vi bromsgrejer till min pärla & självklart wunderbaum med jordgubbslukt.
Igår var första gången jag fick reda på att jag får tillbaka från skatten, annars har jag alltid fått betala !
J & jag har gjort i ordning massa foton & satt de i fototavla idag, nu väntar vi baratapetsering innan vi kan sätta upp tavlorna.


Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

skitsnygga tavlor! så jävla roligt att ha såna på väggarna!

2009-04-08 @ 20:34:14
URL: http://louisenystrom.blogg.se/
Postat av: Louise

amen gud, nu såg jag mej själv! :O Vart sjutton fik du den bilden ifrån? :D

Va söt du är!

2009-04-09 @ 10:10:44
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0