Yeeeees !!

Anette & Doolie fick godkänd 5-mils ritt idag ! Jag & Elin var hinknisse vilket gick super bra ! Gick väldigt bra att hitta i skogen också men det var pågrund av att Elin hade verkligen full koll ! Nästa tävling som vi ska på är i Uppsala & den är 8 mil :)
Dagen har varit fantastiskt förutom att det blåste ganska kallt ibörjan. Imorgon ska jag jobba på Ica igen & på måndag är jag ledig !! Men då ska Zakopane vaccineras.
Ikväll ska J & jag kolla på Phone booth på kanal 4.

Bilder kommer sen från tävlingen när Elin har skickat dem :)
Ha en trevlig kväll !
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, snarare du OCH jag hade full koll ! :D

Vill du ha bilderna skickade på mail eller ska jag bränna ner dom på en cd? :)

2009-04-19 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0