18 juni

Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat så har jag varit trött efter J och min städdag. Haha ! Nej faktiskt inte utan det tog inte så himla länge och sedan storhandlade vi på Maxi och unnande oss att beställa mat.


Igår var jag på en helt onödig introductionsdag för att vara vikare i sommar. Har man gått undersköterskaprogrammet så borde man ha fått strunta i det. Det var några stjärnor som aldrig hade sett en lyft så det var väl bra att de fick se det nu :)
Jag fick även reda på att bara för att jag var dåligt planerad och därför född i december och inte ännu fyllt 19 år så skulle jag få mindre lön än de som var vårdbiträde. Det blev ganska stora protester och idag fick jag samtal där hon berättade att jag skulle få rätt lön även fast jag inte fyllt 19 år eftersom jag är utbildad undersköterska !
Det spelar väl för fan inte någon roll om man är 18 eller 19 år när man är utbildad, man gör ju precis samma jobb ! ;)

Besökt även min käre vän Sandra A igår i kyrksten, hon har skaffat ett hus som hon håller på att renoverar så det börjar bli skitsnyggt !
Idag fyller Sköld 19 år föresten !! Grattis ! ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0