Balen 2009 !! ;)

Gud vilken kväll ! Världens snällaste och goaste brudar gjorde i ordning mig, Carlberg och Carro :) Tog ju sin lilla tid att locka håret och grejer, vi beställde sallad och jag hann även dricka upp 5 cider innan färden till karlstad =) I karlstad åkte ja raggarbil och sen gick vi tjejer in på nöjes. Det var tre rättersmiddag. Var ju väldigt lite på tallrikarna men smakade riktigt gott ! Jag hade ju förväntat mig en stillsam middag men men kunde ju tro att det pågick fotbolls match :) Vi på Infokomp var ju lugna men många andra skolor förde ett jäkla liv!
En tjej som serverade alkohol vid borden råkade tappa två glas på en lärare på skolan så hela klänningen blev blöt, inte så himla roligt kanske.
Efter maten var alla tvugna att flytta sig så de kunde göra i ordning dansgolvet och det skulle bli vals men vi måste ha missat det totalt !
Resten av kvällen så flödade alkoholen och vi dansade mycket.
Här kommer lite bilder som J tog men tappa in hakan nu när ni ser de för det är inte ofta jag använder klänning ^^


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud va vacker du var Becca!! Eller, du ÄR låter mer rätt :) Grattis till studenten, det måste kännas overkligt! Är så avundsjuk, idiot :(

2009-06-09 @ 17:34:13
URL: http://louisenystrom.blogg.se/
Postat av: ronja

fybubblars vad snygg!!:D

2009-06-10 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0