Någon som inte har jobb ?

Nattjobbet är över nu för ett tag framåt och nu väntar bara dag och kvällsjobb. Det finns både för och nackdelar :)
Igår sov jag i nästan hela dagen .. Kom hem efter kl 8 på morgonen och klockan ringde kl 15. Då gick jag upp och åt frukost och sen kom J hem från jobbet och vi kollade på den nya fast and furios och sen The hills have eyes. Sen var det ju läggdags igen ;)
Idag har ja spenderat dagen i Storfors för att Tissa gick ur nian ! Sen blev det sallad hemma hos pappa & det bjöds även på glass och jordgubbar.
J & jag pratade igår om att göra ett städ och disk schema. J sa att det kanske vore det bästa istället för att städa 1 gång/veckan och det ser förjävligt ut direkt efter :) Man kan ibland tro att det bor 50 ungar här istället för 2 "vuxna"
Jag är glad att vi är lika iaf, tänk om den ena personen störde sig när det ser lite skitigt ut och den andra inte alls.
Vi anser väl att tiden ska användas till något roligt i stället, så vill ni ha städjobb så skicka era CV ;)

Så här ser diskbänken ut idag.. Jag diskade glas igår för det fanns inga kvar men det är väl dags att diska allt idag :)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, ni är ju för söta : D

2009-06-16 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0