Ansvar kommer med åldern

Det är mycket roligt man får göra när man har fyllt 18 år ! Jag har nämligen blivit blodgivare & ska inom kort iväg & ge blod. Jag anser att det är fler som borde ta sitt ansvar att ge blod till människor som behöver det inom sjukvården. Snart kanske det är du som ligger på operationsbordet och behöver blod. En frisk människa har mycket blod och det är så lite man ger & det kommer mer blod hela tiden så varför inte offra sig en halvtimme. Det bästa är ju att det är lite fika också ! :)
Om det är någon som är intresserad så har jag numret !

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du och jag har samma blodgrupp, så du kan ge mig blod. Då dröjer det längr tills du får ärva. TACK!!!

2009-03-26 @ 17:32:50
Postat av: Louise

Jag vill också ge blod! Men man måste väl vara arton... Men det blir jag om exakt ett år, en vecka + en dag :D DÅ får jag följa med dej ut på krogen, och det SKA jag!!

2009-03-26 @ 19:50:25
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0