fredag kväll

Yes nu är det äntligen helg & jag är ledig efter att jobbat hårt 3 helger på raden ! Känns underbart men man blir ju ändå inte ledig för då finns det ju mer tid att planera in saker. Inhandla hårfärg förut så mamma hjälpte mig att slänga i den & sen fick jag något stölleryck och städad & gjorde rent hela henne toalett. Sen käkade vi något nytt men vet inte vad hon kallade det direkt men det var supergott :)

Blev en jobbig cykelfärd hem eftersom det var snö överallt & ingen plogar .. Julia skrev i tidigare inlägg
"Imorgon blir kvällen vi inte kommer att glömma:D" men chansen att alla inte kommer ihåg hela kvällen kan ju bli ganska stor ! Haha !
Nu ska jag göra tacosgratäng till mig & J. Önskar er en trevlig kväll ! Puss
Här är J, dock inte helt nykter :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska INTE upprepa fredagen på nöjes, håll i mig ! ;D

2009-03-27 @ 22:45:49
URL: http://frokenmarkvardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0