God kväll !

Under dagen har jag jobbat på hemtjänsten, så blir det jobb imorgon & på fredag med tills begravningen börjar. På lördag & söndag återvänder jag till mitt kära.. jobb i kassan :)

Om ni undrar vad det var för tok i byn imorse så var det jag för jag fick låna pappas bil :) Det är väl bara han & Anette som vågar låna ut sin bil.. Haha !

Sen är jag väldigt nyfiken vilka som läser bloggen för jag ser att besöks siffrorna ökar varje dag, vilket är roligt ! Ni kan väl lämna en liten hälsning :)

Puss & go natt !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kikade in för första gången idag.

2009-03-11 @ 21:54:59
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Elin

Jag är här ! :D

2009-03-12 @ 17:14:23
Postat av: ronja

jag är dig en trogen läsare beccus!;)

2009-03-16 @ 12:01:13
Postat av: Julia

Jag är också en trogen läsare:D

2009-03-16 @ 12:31:55
URL: http://lulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0