Hajar i Sverige !!

Idag fick jag reda på att det finns hajar i Sverige ! Jag har vetat har de har funnits typ inlåsta men inte trodde jag väl att de fanns typ vid västkusten .. Jag har ialla fall beslutat att aldrig bada mer i sjön eller havet, de dyker säkert upp överallt nu förtiden i dessa klimatförändringar. Säkert någon Storforsare som har slängt en vithaj i basta så jag avstår och kommer att bada hemma hos farmor i poolen istället !

Jonas & jag har gjort räk&svamp paj och sedan åt vi fruktcocktail, MUMS !

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag !!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag LOVAR dig Beccabus, att OM du stöter på en haj här i kalla sverige som mot förmodan skulle bita av dig benet ska du få allt jag äger och har ! ;D

2009-03-21 @ 12:08:47
URL: http://frokenmarkvardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0