Lördag :)

Först vill jag be mina kära läsare om ursäkt för den dåliga uppdateringen, det beror på att jag har jobbat eller som vissa säger: "Varit närvarande"  Och nu under kvällen kommer jag vara chaufför.
Sen har Elin gjort en bekännelse också. Skulle jag bli biten av en haj så får jag allt som frun äger ! :) Det skulle kännas skönt för att det kanske läker de sår som blivit av att ingen har berättat för mig att det faktiskt finns hajar i Sverige. Antagligen så var läraren outbildad eller så helt enkelt missade jag dessa lektioner..

Jag är en tjej men ganska många funderingar i huvudet på.. Men någon av er kanske känner er manade att svara på varför det heter älgstudsare? Älgen studsar väl inte direkt ..

 
Här är farmors beach som jag kommer ligga på under sommaren !

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah , det där ed älgstudsare har jag också funderat på ^^ Kanske heter de så för rekylen som kommer tillbaka när man skjuter ? (a) haha .

2009-03-22 @ 11:19:14
URL: http://frokenmarkvardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0