Mums

J & jag har nyss varit och shoppat lite mat, idag blir det hamburgare med bröd & mos. Självklart hamburgaredressing & gurkmajonäs, mina favoriter !! :) Träffade även min käre vän Elin utanför affären.

Efter helgen så kanske vi inte ses på några veckor om farmor & jag har tur. Vi träffades nämligen inte ihelgen så nu på lördag så blir det fler lotter att skrapa. Då är jag förhoppningsvis miljonär ! :)
Nu blir det mat,lite tv & sen sova :)
Just ja, lovade att skriva upp receptet på faijitas med räkor på bloggen eftersom den blev så poppis men jag gör det under veckan.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var tuur att jag fick en glimt av dig idag ! Hör av dig när du har tid med din trogne vänn igen ;D

YÄ , Äntligen receptet !!! :D MUMS!

2009-03-31 @ 19:40:07
URL: http://frokenmarkvardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0