Bettan förstörd..

Imorse när jag skulle skynda mig ut till Lundsberg för att gå ut med Nettans hundar samt rida och grejer istallet så är det någon jävla idiot som har förstört HELA framrutan för mig ... Så det går ju inte köra skiten för då skulle jag ju få hela rutan på mig samt det är olagligt. Jag som skulle släcka mina 2or inom de närmsta dagarna. Nu istället så får de besikta om HELA Bettan och då kommer det vara mer grejer som inte funkar..
Blir så jävla less, jag får slänga ut pengar nu som jag istället skulle ha till studentkalaset samt en resa med klassen för att avsluta trean på något roligt sätt. Odioterna snodde ju inte ens någonting istället bara förstöra för att vara jävlig !
Det var några månader sen som de gjorde inbrott i J gamla fula volvo, då tog de bara mina nya ridbyxor samt sportbh men sket i pengarna som låg i bilen samt sterion. Vilka konstigt folk det lever i vårat samhälle !!
Nu fick jag avreagera mig lite iaf ;)
J är underbar och låter mig låna hans bil när jag jobbar iaf och pappa hälpte mig med försäkringbolaget så lite bra folk finns det oxå <3
Ikväll ska jag & J till fastingen en snabbis, han lovade mig sockervadd =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0