Fastingen

Idag lämnade jag in tre färdiga arbeten !! Nu är det bara hälsodagboken kvar men det är så lite kvar så borde nog vara klar med den snart.
Igår jobbade ja 14-21, i helgen så gör jag min sista helg på ICA. Kommer nog bli konstigt att inte sitta där längre, man har ju träffat så mycket folk under tiden och det är mycket roligt man har hört ! :)

Imorgon är det meningen att jag ska på kalas men kommer inte hinna det. Ska till stallet och rida och så sen är det ju jobbardags. Inte så roligt att åka till Lundsberg på morgonen och stressa för att åka tillbaka till stan och sen till Storfors..
Nu ska jag faktiskt städa igen, känns som man inte gör något annat ! Kan inte förstå att J & jag kan stöka ner så mycket :)


Kikade föresten på distansbyxor från utlandet eftersom det inte finns de färger jag vill ha i Sverige men de var dyra. Farmor !! Det kan du & farfar köpt till mig ! Då behöver jag inte heller något paket när jag fyller år ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0