Hej-kom-och-hjälp-mig !!

Hela lägenheten ser ut som hej-jag-är-behov-av-städhjälp ! Mitt första alternativ är att prinsessan Rebecca skaffar en städerska och det andra är att hon får göra skitjobbet själv .. Jag är tyvärr säkert på att prinsessan får lov att skita ner sig och göra jobbet själv ! =) Tänk att få städhjälp, gud vad skönt och vad mycket tid man skulle spara att göra roliga grejer för istället men jag får vänta till min kropp blir dålig och inte orkar själv. Skulle vara villig & betala för bra städhjälp, det tycker jag väl att J & jag kan unna oss :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag,ställer gärna upp men bra betalt ska jag ha:D

2009-05-21 @ 14:30:54
URL: http://lulia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0