Helgen har börjat

Idag har jag solat 20 minuter !! Det var de sista minuterna jag kunde börja slappna av, verkar bli en lång process för att kunna sola själv :)
Snart ska J & jag åka till Karlstad och äta mat. Först tänke jag att vi kunde äta mat på mastis men eftersom J blev utslängd där ifrån så vägrar han sätta sin fot där :) Han var ju nästan inte ens påverkad när vakten slängde ut han. Bättre de tar de gubbarna som är riktigt fulla istället ! Tror vi skulle äta på Blue Moon Bar :)
Imorgon så blir det långtur med Anette & Ulli och på söndag är det lag SM i kristinehamn och jag ska vara funktionär ! Hoppas på bra väder bara !
Ha en trevlig kväll & ta det lugnt !


Föresten måste jag berätta en sak ! När Loppan och jag sov med varandra när vi var lite yngre men inte för så himla länge sen så vaknade jag på morgonen och sa "Godmorgon Älskling" & så fick hon en puss. Jag var trött och fattade inte att det var hon som låg där. Guuuud vad vi skrattade sen !! ;) Vi har gjort mycket tokiga grejer ihop, alla gånger vi kollat på film & blivit rädda, gången jag skjussade henne på cyklen och vi trillade och det blev inspelat på film när Palm åkte förbi. Loppan är en härlig människa ! <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Becca, vi kan sola tillsammans för jag tycker också att det är läskigt:O Men borde få lite färg till balen och studenten!

2009-05-22 @ 18:09:51
URL: http://lulia.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha ååh va glad du gjorde mej nu! :D

Ja fy fan va roliga minnen vi har ihop, de är fortfarande så otroligt starka :P När vi kollade på The Ring hos farmor, du låg över hela mej och skrek medan jag inte såg ett skit´, men skrek lika mycket för det :P

När vi cyklade i diket, vad fan vare som hände då egentligen? Du blev rädd för bilen va? hahahhaha!

Man har så grymt kul med dej alltså! Du är en sån där människa som det borde finnas fler av! <3

2009-05-22 @ 21:17:29
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0