Helgen snart slut .. =(

Måste tipsa om after worken på mastis igår ! Vilken gooood mat det var ! Det kostade 50 kr och då fick men en drickesbiljett också. Typ om man använder biljetter till en cider som kostar 49 kr så blir det ju mat för bara en kr. Det bästa var ju att man kunde äta hur mycket man ville =)
Eftersom jag var nykter så drog vi ut i skärgårn med min racer en snabbis och sen hem till mig och mös. Vi kollade på Hide & Seek och filmen slutade på ett sätt som ingen av oss hade sett någon gång. Konstigt tyckte vi men sen läste vi på filmen och kollade att det faktiskt fanns tre olika slut ;)
Sen körde jag hem Elin som bor mitt ute i ingenstans, tur att Emma följde med så jag slapp att åka själv hem ifrån skogen .. Kollat för mycket på film =)

Ikväll kanske jag ska ut men vi får se, jag blir iaf nykter för jag ska köra och jobba imöra :)
Efter jobbet så blire en tur med Doolie.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0