Klöv Becca

Jag ska sluta umgås med negativa människor & bitterfi**er och istället umgås med positiva och härliga människor ! Tänk vad mycket roligare allt kommer bli !

Tidigare ikväll var jag, mamma, Micke & Lizzan i kvarndammen och lekte samt köpte glass på Donken. Jag lyckades med tre grejer under den korta tiden i lekparken. Mamma och jag gundade på gunbrädan tror ja det heter samtidigt som jag åt glass och var på väg upp i luften. Var tydligen lite glubskskulle äta samtidigt och tappade balansen och trillade ner på marken med axeln före. Sen var det cyklar man skulle trampa runt i en cirkel med .. Tror ni inte att klöv Becca fastar med foten i !!
Trodde jag kunde råka ut för allt i lekparken men fanns tydligen en grej till att göra. Åka slänggunga och åka in i grenen och få ont & förstöra min tröja. Kommer vara mörbultad imorgon ! :)

Trevlig kväll :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0