Löning idag!!

Nyss ätit kyckling med pasta i skolan & nu ska jag försöka ta tag i alla arbeten som ska bli klara någon gång. Ska snart åka hem till Kristinehamn och hämta bilen och sen åka till Storfors & jobba på Ica :)
I helgen gör jag sista helgen där & igår skickade jag in CV & personligtbrev till ett annat företag, det var två olika tjänster men vi får väl se. En är ju mer intressant än den andra kan man ju säga om jag inte kommer in på de utbildningar jag vill ! Emma var snäll & hjälpte mig att skriva ett bra brev, glömde dock att skriva att jag har körkort så jag får skicka ett mail och skriva det.

Någon som är sugen på att åka till Liseberg under veckan ?
Puss

Kommentarer
Postat av: micke

givetvis, om du betalar :)

2009-05-26 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0