Min helg

Har haft hundarna fredag & lördag, vilket jag har tyckt varit jätteroligt men Tussi börjar tycka att komma till mig är för mycket bootcamp liknande :) Hon tycker det är roligt i början men sen väldigt jobbigt medans skrållan är super pigg hela tiden !
Ifredags avslutade jag min praktik ute vid marieberg & är nu även inskriven som vikarie i Kristinehamn :)
Under dagen då så besiktade pappa min kära bil som inte gick i genom .. Skithöga CO-värden men är inte så konstig när bilen endast gått på tre cylindrar. Men min loverboy har beställt hem grejer till bilen som kommer under veckan så då ska den förhoppningsvis gå igenom !
I lördags var jag på mastis men tjejorna, hade jätteroligt & det var många lakris-shotar inblandade under kvällen !!
På söndagen väckte Jonas mig efter kl 11 då vi skulle iväg på kalas för svärmor skulle firas. Då var det bara att tvätta bort gårdagens smink & borsta tänderna. Efter kalaset så åkte Nettan & jag till Rönningen för att titta på Vicky som tävlade, hon är verkligen super på dressyr vicky ! Sedan for vi till Lundsberg & tog en ridtur :)
Har som sagt varit ledig i helgen men har funnits att göra iaf :)


Skrållan är den lilla vovven & Tussi den stora. Min minsta syster träffade de i helgen & hon kallade dem bebis vovve & pappa vovve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0