Muffins bakaren Becca

Dagen började med idrott på I2 och sen dusch & lite plugg. Efter lunchen i skolan åkte jag hem & sen bada jag min skitiga häst =) Han är ju så snäll så han står ju still när jag spolar av han men efter ett tag så märkte jag att jag hade tagit slut på varmvattnet i LS stallet så blev visst lite kylligt på slutet, tur att det var så varmt ute :)
Imorgon ska jag sova ut och sen trodde jag att jag kunde tvätta mina stallkläder men då är det ju något smart huvud som har bokat HELA dagen, trodde att alla följde reglerna om att inte boka HELA dagen ! Kanske är lite elak och slänger i mina skitiga ridbyxor i deras fin tvätt då =) HAHA ! Nej jag får behärska mig och försöka tvätta hos mamma istället :)

Jag har ju glömt att berättat att jag bakade muffins häromdagen också, riktigt smariga ! Blev chokladmuffins och i några så tog jag i hallon.
Puss


Kommentarer
Postat av: Louise Nyström

Går det ihop med hästen eller? Med tanke på penningar och tid? Jag vill fan skaffa häst, det är ju liksom nu allt är som roligast känns det som. Innan man ska skaffa familj och allt :)

Men att gå OP tar så mycket tid bara det...

2009-05-20 @ 11:41:40
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0