En gång är ingen gång

.. två är lika med noll ! EN gång om året ungefär brukar jag bli sugen på att gå och springa så igår var denna dag på året som jag var ute och sprang. Tyvärr när inte mina knän är som dem ska så får jag ont och man blir inte taggad och springa fler gånger om året. Så nu är det 1 helt år kvar till nästa spring-pass :)

Dagen har i all ära handlat om att plugga till tentamen på universitetet med Kristina och Joacim. Självklart ingick det även att luncha ute på bergvik ! Jag tror dock att jag får sluta köpa så mycket mat på Valentino i stan för när jag var där i söndags, när jag skulle betala maten så svarade han bara "Du slipper och betala denna gången eftersom du är här ofta" :) Haha !  

Världens bästaste massör har varit hemma hos mig idag och masserat min onda jävliga rygg så är ni intresserade av att få massage så säg bara till så får ni Emelie´s nummer !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0