Helgen

Helgen har varit fullbokad som vanligt, men mycket rolig såklart !
Redan kl 04.00 på lördagsmorgonen så var jag tvungen att gå upp och ge mig iväg direkt för vi skulle till Pålsboda på distansritt. Det var en mycket lyckad tävling och skön dag ! Distanstävlingarna som hink-nisse brukar ju mest bestå av att äta mat och i mellan varven sköta hästen :)
När jag kom tillbaka från tävlingen åkte jag och terrorisera farmor och farfar en stund och sen tillbaka till stan och somnade som vanligt framför tv när Hajen 3 skulle börja. Jag kan endast hålla mig vaken när det är någonting som är dåligt på tvn ! Som tur blev jag väckt av Jonas när han kom hem på natten så jag slapp och sova i soffan hela natten.

Söndagen bestod av att arbeta dagen i hemtjänsten och sen besöka stallet lite snabbt och sen hämta mina stjärnor i stan för att besöka Erik, Jennie och Tilda. Stjärnorna är såklart Jonas, Penny och Alica.
Erik hade fyllt år så vi fikade och hade trevligt, Tilda ska även bli storasyster i vinter ! ;)

Idag har jag träffat min god vän Joacim och lunchat och studerat till tentamen som är på torsdag. Min underbara vän Tessa har haft Penny sålänge så det har varit full rulle när Zingo och Penny är tillsammans. När jag kom tillbaka från universitetet så åkte vi och tränade lite agility med hundarna & sen handlade och gjorde bagetter och en smarrig kladdkaka !

Har även fått mer arbetspass innan semester-arbetet börjar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0