Jag är tillbaka !

Efter snart ett år av att ni inte fått reda på vad jag pysslar med så är jag tillbaka !
Just nu sitter och pluggar till min sista tenta denna termin, "Arbetsliv och arbetsmarknad i ett europeiskt perspektiv". Det låter väl i intressant ?! :) Har endast 2 år kvar på universitetet till jag är utbildad Personalvetare.

Veckan har bestått av både tråkiga och roliga nyheter men det är bara att ta nya tag !
Några av de roliga sakerna är:
- I Juli åker jag och Tessa till Västerås och är modeller.
- På lördag är jag hinknisse när Anette ska tävla i distansritt.
- Zakopane är bättre i sitt ben.
- Jonas och jag har snart varit tillsammans i 2,5 år ! Tiden går sjukt snabbt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0